Tisdag 05.05.09.

God morgon allihopa. Sovit gott?
Jag sov alldeles utmärkt, och tog mig knappt upp ur sängen. I morse stod veckarkloackan på 6.00, och i går på 7.00, den timman gjorde en viss skillnad kände jag i morse.

I dag när jag kommer till skolan ska vi starta dagen med ett Nationellt prov i matte. Oh, vilken underbar start? - Nej, jag hade gärnat tagit provet en bit in på dagen, så hjärnan kommit i gång bättre.
Jag får i alla fall hoppas på att jag klarar det, och att det i huvud taget går bättre än det förra.

Efter skolan drar jag nog in på stan igen och fortsätter leta skor. Eftersom jag hade fullt upp med att leta klänning i går, så hann jag ju inte med skorna. Så i dag ska jag försöka hitta ett par.

Ha en fin dag.


Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Sorry för denna reklamkommentar ....

MEN just nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna en GRATIS design .. Var med & tävla du också :)



http://entjejistorstan.blogg.se/2009/may/designutlottning-nummer-tre.html#comment



/ En tjej i storstan

2009-05-05 @ 15:57:54
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0