Torsdag 21.05.09.

God morgon på er. Jag är uppe tidigt i dag. Jag klev upp 10, duschade och gjorde mig i ordning. Och nu ska jag snart bli upphämtad av Julia. I dag ska vi nämligen dela ut reklam hon och jag åt hennes mammas jobb. Jag vet att det låter skittråkigt, men jag behöver verkligen en extra slant denna månad, och det är ganska fint väder ute, så det är nog skönt att vara ute ändå.

I dag känns det verkligen inte som torsdag. Jag var tvungen att se vad det var för dag innan jag skrev rubriken. Det skulle lätt kunna vara en lördag i dag. Men åh så skönt med extra lång helg :)

Ha en fin dag.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0