Shopping?

Hej på er. Jag kan inte sluta tänka på skorna... Skor i huvudtaget. Varför fastnar man så lätt för dom? Och varför är skor, just skor så speciella?
Jag måste verkligen komma igång och börja söka jobb. Jag måste verkligen ha mer pengar, men tanke på att jag verkligen inte klarar mig på bara barnbidraget.
När barnbidraget kommer, så tror jag att jag är rik. Där med går jag och shoppar, och märker sedan att kontot är tomt. Jag har faktiskt börjat inse vilket problem detta är, att jag inte kan förstå vad jag handlar för. Och att jag faktiskt inte har en ekonmi så pass bred att jag kan gå och shoppa vad jag känner för.
Det är inte så att jag bara tycker att det är roligt att shoppa (vilket det är), utan jag måste helt enkelt shoppa. Vad ska jag göra?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske är dags att söka till Lyxfällan :-)

2009-05-26 @ 16:16:25
Postat av: Agnes

haha bra idé där ;)

2009-05-26 @ 21:41:45
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0