Agnes svarar:

Hej på er.
Jag har inte haft så mycket att skriva om i dag. Men i kväll färgade jag i alla fall Josefin hår, vilket blev bra. Sedan träffade vi några kompisar ett tag.

Som sagt har jag inte mycket att skriva om, men jag tänkte avsluta med svar på två kommenarer:


varför använder du aldrig mascara?

Det är faktiskt ganska många som undrar det. Därför tänkte jag att jag lika gärna kan berätta lite.
För några år sen hade jag alltid mascara på mig. Och alltd väldigt mycket dessutom. Först hade jag alltd massa mascara på både under- och överfransarna, + kajal. Därefter minskade jag på kajalen, och slutade tillslut helt och hållet med det. Jag sminkade mig fortfarande jätte jätte mycket, men började gå till skolan utan mascara lite då och då.. Efter några gånger kände jag mig bekväm utan all mascara och kunde visa mig vart som helst utan det. Jag tyckte dessutom att det var så skönt att hinna sova en timma extra på skolmornarna, samt kunna klia sig i ögonen (som är så skönt).
Nu är jag mer van att gå utan mascara än med det. Och jag tycker även att det är extra roligt när jag vill vara lite finare, om jag ska på fest t.ex. Då sminkar jag mig gärna med mascara.

varför har du aldrig smink på dig?

Du hittar ju svaret i texten ovan. Men jag ska faktiskt inte ljuga och säga att jag inte har smink på mig. För det har jag. Jag använder både concealer och mineralpuder dagligen. Men jag sminkar mig å andra sidan väldgt naturligt.




: försökte hitta lite gammla bilder på mig, där jag använde mycket smink. Hittade några i alla fall, men jag garanterar att det finns värre bilder någonstans.

Nu ska jag sova, god natt, hoppas ni har haft en bra helg.


Kommentarer
Postat av: josefin hamrin

haha den ända bilden som du har överdrivet mycket på är den med svart hår, men den längst upp till vänster har du jätte fina ögon på :) <33

2009-05-26 @ 23:07:24
URL: jhttp://josefinhamrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0