Hoppsan...

... En hel dag har gått utan att jag skrivit.

Lite kort om dagen: Reklamutdelningen gick gallant. Och efter att vi vandrat runt i hettan, så gjorde vi oss välförtjäntna av en glass och dricka.
Senare for jag in på stan, där jag träffade några vänner och gick runt med dom en stund. Kort där på blev jag upphämtad av Julia, då vi åkte hem till henne där jag blev bjuden på grillat tillsammans med henne och hennes familj. Maten var supergod och vi hade mycket trevligt.
Någon timma därpå åkte vi tillbaka in till stan, hem till mig. Så fick vi besök utav Hedda och Marcus. Vi kikade på Robinson, sedan drog vi till Karibu, dit även Anna hakade på.


: Mina snygga kompisar Hedda & Marcus.


: Julia, Poker Face.


: Jag, som blev skitsöt på bild.

Efter karibu var vi ute sväng, och drog sedan tillbaka hem till mig. Runt halv 3, när det endast var jag och julia kvar så lagade vi mat.
Nu är vi mätta, glada och trötta, och det är nu dags för att sova. Så god natt på er, hoppas ni har haft en bra helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0