Storstädning & sminkutrensning.

Det blev som sagt städning på mitt rum. Jag hatar att städa, men i bland, väldigt sällan får jag ett ryck, som nu. Så nu har jag städat mitt rum noga, jag har dammtorkat, dammsugit och putsat mitt glasbord, tv och sånt. 
Här är lite före- och efter-bilder. 


Före/efter. 



Före/efter. 


Jag gjorde även ett jätte ryck och rensade bort gammalt smink. Jag minns knappt när jag gjorde de senast. Och jag slänger oftast inte smink, även fast det nästan är slut. Men nu känner jag mig super stolt som har slängt allt detta:


( 14st foundations + 5st prover, 2st concealer-stick, 3st svampar till foundation, 8st eyeliner/kajal, 12st maskarer, 6st rouge/puder, 2st 3-stegs concealer, 9st läppglans/balsam, 9st ögonskuggor och 2st ögonbryns borstar ) 
Jag kan inte fatta att jag har haft så här mycket smink legandes i en och samma hylla, helt sjukt! Nu känner jag att jag kan få unna mig lite nytt smink :)  

Kommentarer
Postat av: HeddaDolata

vad duktig du är, kom och städa här med <3

2009-01-25 @ 20:42:14
Postat av: JOSEFIN

haha kan du inte ta med dig läppsakerna och några foundations imorgon så jag får testa? (A) puss

2009-01-26 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0