FEL!

Hej igen.
Just nu befinner jag mig hos Anna, där jag sover i natt.
I kväll satt vi på samma ställe vi suttit på hela dan. Vi hade jätte mysigt men musik och godis. Som tur var så missade jag (som kom dit lite senare än de andra) ett jättebråk mellan några killar. Poliser, hundar och allt var där och alla mina vänner (som sett allt) fler förhörda. Huvva, det lät inte som ett smärtfritt bråk direkt..
Inte nog med det fick vi besök av konstiga människor, som helt plötsligt slog sig ner. Självklart är det roligt att träffa nytt folk, men vissa människor är inte som andra (om jag säger så). Jag fick bland annat en komplimang om att jag har fina öron, vilket jag verkligen inte kan hålla med om. Kul med en komplimang i alla fall :)

I dag kom beskedet om vilken linje jag har kommit in på. Jag blev väldigt upprörd och arg när jag läste papperet.
Jag kom inte in på frisör (mitt första val) men jag är fjärde reserv. Däremot kom jag in på mitt andra, som skulle vara samhälle ekonomi - mer, men på papperet stod det samhälle (alltså vanlig samhälle). Något måste alltså ha blivit fel, och jag blev som sagt väldigt irriterad. Pappa ska i alla fall ringa i morgon och se till så att det blir rätt. Rätt ska va rätt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De är väl så att alla går samhälle/samhälle första året sen i 2an så blire den inrikningen man valt?

2009-06-30 @ 11:38:25
Postat av: emma

ja det suger att jobba så långa pass. jag jobbar på ett äldreboende nu i sommar. ganska trevligt annars iaf (: vad har du sysslat med idag?

2009-06-30 @ 22:56:40
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Anonym

ja det är så.. man blir uppskriven på sh och sen andra året får man den inriktning man har valt.

2009-07-03 @ 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0