Måndag 08.06.09.

God morgon på er alla.
I dag börjar den sista veckan i skolan. Sista veckan i 9an och sista veckan i grundskolan. Bara 5 dagar kvar tills vi får det efterlängtade sommarlovet. Jag längtar dock inte tills vi står där på fredag och ska ta farväl av min underbara klass. Gissa vem som kommer lipa, om inte jag?
Denna vecka kommer i alla fal bli riktigt skön. Vi har bara "roliga" saker planerade. I dag har vi bränboll, KUL att spela brännboll i detta regnväder. Det ser jag "verkligen" fram emot.

  

Nu ger jag mig ut i springkäderna!
Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha precis som oss då! Vi skulle också ha brännboll idag och det ÖSregnade!

2009-06-08 @ 12:45:26
URL: http://johananeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0