Tisdag 16.06.09.

Hej på er.
I går kväll sov jag som sagt hos Anna, och vaknade upp riktigt trött efter två spännande gossip girl-avsnitt innan vi la oss.

Efter jobbet fick jag med mig Josefin och Julia hem till mig, då vi fikade mackor och drack te. Därefter blev det en tripp på stan som avslutades på pause där Josefin tog en sallad och bjöd mig och Julia på fika.

 
: Josefin, Julia.

Nu är vi hemma hos mig igen och jag och Josefin ska snart laga middag, och förhoppningsvis sätta oss på ballkongen och äta.


Kommentarer
Postat av: maja

de är bra, hur är det sj? :)

ja känner inte henne vet inte vem de är, men hon va hos erika:P hon känner väll erika ;) <3

2009-06-16 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0