Niornas middag & klassens dag, BILDER!

Nu är jag hemma från en skitbra dag tillsammans med min älskade klass och paralellklassen.
Tänkte berätta lite kort och visa några bilder:

Vi började som sagt dagen med film och knytkalas. Om det är något våran klass är bra på, så är det fika:


:Gissa om man var mätt efter allt detta?


:Erica & Josefin, fina som alltid.


:Jag, som hade på mig en svart fodralklänning från London och en vit kofta som jag lånade av Erica. Till de hade jag mina nya klackisar (ska visa dom)


: Josefin, Jag & Erica.

Sedan blev det mingel och därefter lunch/middag.


Josefin & Krille.


Erica & Jesper.


: Pontus & Sara.


: Min klass.


: Bordet bakom sitter lärarna. I Vänstra hörnet ser ni Josefin som bjuder på sig själv.

Under middagen så höll våra handledare ett tal inför våran klass, som innehöll massa roliga saker. Bland annat gamla bilder.


: Mattias i min klass. En bild från när vi hade en tema dag, då killar skulle vara tjejer och tvärt om. Mattias slog på stort! Han är just nu i Grekland och missagde middagen och även avslutningen som är i morgon, vilket är väldigt tråkigt.

Efter middagen så framförde vi våra musikbidrag. Vårat framträdande gick inge vidare. Först började vi skratta, så vi fick börja om. Sen sjöng jag fel, så började vi skratta igen och fick börja om. Tredje (gången gillt) gick det.


: En bild på oss när vi sjunger.
Gruppen som vann var 3 tjejer i min klass. Deras låt var underbart bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0