En blivande klänning.

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen i dag. Men jag varnade ju faktiskt för det.

Pisa-provet gick väl ganska bra. Men det var faktiskt väldigt svårt, vissa delar i alla fall.
Efter skolan så träffade jag som sagt mamma på stan. Och efter vi handlat tyget så blev det en sallad på Regnars. Första gången jag åt där faktiskt, det var väldigt gott. Mer en sallad fanns det subs, panini m.m. Jag kommer helt klart äta där någon fler gång.
Därefter mötte jag upp Hedda & Josefin för att gå til gymmet. Vi blev där i ca 1 och en halv timme, det var riktigt skönt.


I kväll var jag i valla med Nilsson & Hedda, roligt som vanligt. Inte så mycket at tillägga.

Här är tyget som ska följa med till skolan i morgon och bli en fin klänning:



Nu ska jag se slutet av Desperate Houswives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0