Dresses.

Jag vill ha lite hjälp/råd av er.
I morgon är det fredag (thank godd), och då ska jag ut med lite vänner. Så nu ska jag få användning för någon av mina nya känningar från London.
Så någon av dessa tajta, snygga favoriter ska jag ha. Och till hade jag tänkt mig leggings och klackar om det inte är alldeles för halt ute, då blir det nog något mer stabilt.

Klänning 1:


Bild 1: Fram på klänningen. Bild 2: Bak på klänningen. Bild 3: Detaljer.

Klänning 2:


Bild 1: Fram på klänningen. Bild 2: Bak på klänningen. Bild 3: Detaljer.

(Jag hade skrivit direkt på bilden på programmet jag använder, men blogg.se kan tydligen inte ladda upp de bilderna, så det fick bli utan text.)

Så, vilken tycker ni? Klänning 1 eller klänning 2?
Jag har verkligen svårt att bestämma mig, jag är verkligen kär i de båda två.



Nu blir det duchen, ta fram kläder till i morgon och sen sängen. Så sov gott nu allihopa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0