Hjälp sökes!

Jag är medlem på ett antal gratissidor, som faktiskt är gratis (för det mesta). Jag är medveten om att vissa erbjudanden kostar pengar, som till exempel ett som jag gjorde. Där man var med och kunde vinna en iphone (en sms tävling). Det jag inte viste var att varje gång jag fick ett sms från dom, så drogs 15 kr från mobilen (även om jag inte svarde på smset). Jag tänkte inte på det först,för jag har abonemang. Men sen berättade en vän om det här, och det slog mig att jag också får dom smsen. Så gick in på hemsidan och läste noga igenom den lilla lilla texten, där det stog att för varje sms som man tar emot (inte svarar på, utan tar emot), så dras 15 kr. Efter det stod det att man kunna smsa: STOPP till ett visst nummer. Så det gjorde jag, och har varit fri från dom smsen, tills i dag, för då fick jag ännu ett sånt sms från dom, och jag har ju klart skickat STOPP, och dom har bekreftat och alltihop. Så då ringde jag pappa och frågade vad jag skulle göra, han blev först lite arg (det är han som betalar räkningarna), sen sa han att jag skulle skicka stoppsmset igen. Men nu hittar jag inte erbjudandet och jag ahr så klart inte kvar nummret. Någon som har eller har haft samma problem, snälla säg till i så fall!

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Jag vet, och jag hade verkligen planerat in att se den, men de visade sig att på lördag ska vi på glöggfest, och på söndagen ska vi på adventsmiddag hos min mormor.. Så nästa helg blir de förmodligen inte heller..



Hur är de med dig idag då? Kram

2008-12-01 @ 19:04:25
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0