Lilla julafton med flickorna.

Just nu befinner jag mig hos Julia i Genvalla. Vi har öppnat paket, kollat på Harry Potter och nu ska vi göra cholkadfondue (eller hur det stavas).

Jag är jätte glad över mina julklappar. Jag fick en jätte fin stor rosa handstickad sjal som jag önskat mig, och en fin svart tunika. Bilder kommer i morgon när jag kommer hem.

I dag visades Harry Potter, den flammande bägaren på tvn. Vilket är den fjärde filmen, och även den bästa. Dels för att Rob Pattinson är med (Edward i Twilight) och för att den är så spännande. Jag tycker att det är så kul att dom har visat alla Harry Potter-filmerna på lördagarna, det är så kul att se om dom. För det var ju ett tag sen den första filmen kom, men jag tycker fortfarande att dom är bra.

Nu blir det som sagt chokladfondue och mys med flickorna, sen sover vi alla fem här. Lägger upp lite bilder i morgon. Ha en bra kväll allihopa..

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Det låter som en bra kväll!

Hoppas ni fick trevligt?

2008-12-28 @ 09:38:50
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0