Monki.

Hej på er.
I dag på musiken i skolan så började vi med projektet "svenska musik", vilket går ut på att man skriver en låt, alltså text och musik tillsammans i en grupp. Vi kom i gång ganska sent i år, så vi får nog låna en melodi från en annan låt, och vi planerar att göra en ny text till hallelujha.
Efter skolan drog jag in till stan, där jag träffade några vänner. Vi gick till Monki, som i dag öppnade här i Östersund. Det var supersnyggt där inne, och jag hittade en massa saker, dessvärre hade jag ju inte så mycket pengar, så jag får vänta lite med att shoppa där. Men det är i alla fall rktgt roligt att Monki äntligen har kommit hit. Midre roligt att hela östersund kommer gå runt i kläder där i från.

I käll ska jag tillsammans med några till från min klass tävla i en laser-turnering, det ska bli riktigt roligt, eftersom jag aldrig testat på det förut. Lasertävlingen kommer vara på ett evangemang som heter Monkiface (lustigt namn), och förutom turneringen kommer det vara disco och liveuppträdande. Jag kommer vara där tills vi pker ut, inget disco för min del.

Nu ska jag skynda mig at laga mat innan jag drar i väg.
Ha en bra fredagkväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0