Utandsresa:

Hej allihopa.
I dag har jag ägnat min dag åt att packa inför resan. Ni kanske inte minns, men jag åker utomlands i två veckor med 14 andra gamla klasskompisar/paralellklasskompisar + tre vuxna. Resan kommer bli sjukt kul, och vårat "res-shema" ser ut så här:

3 augusti. Avresa från Östersund, sen färja till Tyskland. Övernattning i norra Tyskland.

4 augusti. Resa genm Tyskland, övernattning söder om München.

5 augusti. Åker vidare över alperna ovh passerar Grosslockner (Österrikes högsta berg). Övernattar i Bled, i norra Slovenien.

6 augusti. Vi reser vidare till Opatija i Kroatien.

7, 8, 9 augusti. Är vi i Opatija.

10 augusti. Åker till Bibione i Italien.

11 augusti. ev. Venedig sen vidare till Cortina de ampezzo.

12 augusti. Vi passerar Innsbruck och Garmisch parten kirchen, där vi övernattar i närheten.

13 augusti. Vi åker vidare norrut, ev. "Dachau" koncentrationsläger, övernattar i mellersta Tyskland.

14-15 augusti. Hemresa.

Shemat kan ändras om det skulle vara dåligt väder osv. Det ska bli kul att åka ut och resa men jag kommer sakna kompisarna och allt här hemma. Nu blir det ingen dator på nästan 2 veckor, ha det så bra allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0