Faktiskt roligt.

Tillbaka hemma efter dansen. I kväll var det faktiskt roligt, även fast jag knappt var med. Men de hade börjat på en ny dans som var mycket snyggare och framför allt roligare, så då blev jag pepp. 
Nu blir det kvällsfika med pappa (som vanligt), duscha och sen sova.
Jag är så glad, för i morgon skulle jag ju egentligen jobba hela kvällen, men nu har vi fixat så jag kan ta det en annan kväll, så i morgon kan jag gå ut med mina vänner, jippiie. 
Hoppas ni har haft en bra kväll/dag.


Jag avslutar denna dag med en bild på min snygga vän Josefin & jag. 
God natt allihopa. 

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

haha fin bild på mig, JA vad glad jag är att du kan gå ut med dina vänner (t.ex MIG) :D

2009-02-12 @ 22:13:47
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0