Ondsag, makeover.

Är tillbaka efter en skön skoldag. Onsdagar är som sagt tdigare en utav de bästa skoldagarna. Vi har bara slöjd, idrott och svenska.
Till slöjden i dag tog jag med mig min kappa från Milano, som var jätte snygg som den var, men jag hade liksom ledsnat lite på den, den passade inte till så mycket heller och den kändes lite för lång. Så jag tog helt enkelt med den för att ge den en liten "makeover". Det jag gjorde var: klipte den något kortare, fållade upp den och gjorde några veck (eftersom att den var så vid innan) och sydde på en knapp som saknades. Jag är helt klart nöjd med reultatet, och jag tror att jag kommer få bra användning för jackan nu (så fort det är lite varmare förstårs), perfekt till London tror jag :) 

Före:


Efter: 


Vad tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: erika

Den va snyggare efter :) bra gjort!

2009-02-11 @ 21:55:58
Postat av: maja

vart ju aaaasbra sötis:)

2009-02-23 @ 22:38:41
URL: http://majanovajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0