Jag undrar...

Nu är jag äntligen hemma, och har kopplat av framför tv'n (prison break så klart), och tagit en varm och sön dusch, vilket var väldigt uppskattat efter alla dessa träningar. I morgon blir det också träning, men mycket mycket mindre. Då drar jag och några andra till gymmet vid femtiden, då vi tränar i gymmet i ca 120min, sen ska vi faktisk gå på ett yoga-pass, vilket jag aldrig har gjort. Jag tycker att det ska bli spännande, för det verkar ju väldigt avkopplande men roligt. Någon av er som gåt på yoga någon gång?

Jag undrar över en grej... I mitt rum hemma hos pappa så har jag tv på rummet, med box och så, typ telia tror jag. I början så hade jag typ 26 kanaler eller liknande (det fick man gratis i början), men när det försvan (utan förvarning) så hade jag bara 1an, 2an, 4an typ. Och sen helt plötsligt fick jag 7st canal+-kanaler (utan att betala för dom), och nu helt pltsligt har jag jätte många, och pappa har inte betalat någonting. Någon som vet varför de gör så? Är det bara för att man ska bli intresserad av kanalerna, och fortsätta betat för dom sedan eller har dom kommit av misstag? Jag klagar så klart inte, jag tycker bara att det är konstigt. Men jag hoppas så klart att de nuvarande kanalerna blir kvar ett tag :) 
Nu ska jag iaf sova, kanske kolla på tv ett tag först. God natt på er allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0