Bildextra:

Känner mig riktigt dålig som inte lyckats med ett enda inlägg under helgen. Men jag kan ju berätta nu vad jag har haft för mig. Jag har bland annat: jobbat lite (inte mycket), kollat på fotboll bland annat storsjöcupsfinaler, myst med vänner osv..
I går blev jag bjuden att komma till hedda och laga mat tillsammans med hon, marcus och josefin. Vi handlade tillsammans och sen stod marcus för matlagningen:


: Marcus och Hedda.


: Josefin och Marcus.


: Den underbart goda maten, fläskfilé, skruvstrips, sås och sallad.


: Mozzarella och tomat, gott gotti gott gott.


: Självklart blev det efterrätt, kladdkaka med glass.


: Kankse en helt värdelös bild, men jag tycker den var fin hihi.

Nu har jag precis duschat och ska snart krypa ner i sängen. I morgon väntar sista jobbdagen. Det känns otroligt skönt att jag inte har något mer jobbande framför mig på ett bra tag. Så efter i morgon ska jag bara njuta av mina lediga dagar hela sommarlovet.
God natt allihopa, hoppas ni har haft en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, fan vad hungrig jag blev av att kolla på de bilderna!

2009-07-06 @ 17:16:16
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0