Hejdå.

Jag ville som sagt berätta för er om min helg och vad vi råkade ut för i går. Men jag har väldigt brottom ut att träffa vännerna en sista gång innan tåget går.


: Den här bilden får stå för allt. Kan ju i alla fall avslöja att vi blev här en timme men en moppe som hade punka och en som inte gick alls, som dessutom hade läckt bensin.

Jag drar som sagt till Göteborg i kväll, och kommer itne tillbaka förrän om en vecka. Jag har ingen aning om jag kommer ha tillgång till datorn, men annars får ni ha det jätte bra, så hörs vi om en vecka :)
Hej då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt och va i gbg? var inte du med på tåget i min vagn till stockholm?:P



Om ni åker på resan va beredd att spendera en hel dag på auschwitz 1 och en på auschwitz Birkenau, det är sjukt mycket man inte inser förän man är där, du/ni kommer få en sjuk tankeställare kan jag lova;) om ni är på gång och kolla saker där nera kan ni även besöka saltgruvorna i krakow tror jag de va,:P är ca 7mil imellan..

2009-07-16 @ 00:03:59
Postat av: Agnes

sv: det var underbart i göteborg. har dock ingen aning om vi åkte i samma vagn eftersom du inte skrivit vem du är :)



tack för tipsen, ska tänka på det :)

2009-07-22 @ 23:32:39
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0