Utlandsresa?

Hej på er.
Efter en middag med pappa så tog jag med mig en kanellängd och gick till Hedda tillsammans med Josefin. Där gjorde vi fusklatte (mjölk och kaffepulver) och åt upp hela längden. VI hade jätte mysigt och började planera en utlandsresa. VI funderar på att åka hela tjejgänget till möjligtvis Turkiet nästa sommar. Vi satt i flera timmar och pratade om vad vi skulle göra och vad roligt vi skulle ha det. VI var visserligen bara tre stycken nu som planerade, men jag är helt säker på att restan av tjejerna är på. Resan skulle som sagt bli kanske i början av nästa sommarlov, vilket känns som en evighet. Men när vi väl satt och snackade om det så kändes det som vi skulle i väg nästa helg. Oh jag kan inte sluta tänka på vad roligt vi skulle ha det.

Nu är jag i alla fall hemma och fick faktiskt skjuts av Josefin hem på moppe. Det känns som att det var hur länge som helst sen jag åkte moppe sist. Nu har jag bara tänkt göra lite kvällsfika sen sova.
I morgon ska jag städa mitt rum, som har blivit riktigt äckligt efter min sjuka period, typ snorpapper ligger kvar och jag har inte ens packat upp kläderna sen jag kom hit. Usch.... Sedan ska jag börja packa inför Göteborg. Vi åker inte förrän på måndag, men ska skicka med en väska med Julias föräldrar som åker på fredag (för att slippa släpa på en tung väska).

  
: Vi har siktat in oss på Alanya än så länge, om resten av brudarna håller med så blir det nog det. (fint att bilderna är olika stora)

God natt på er allihopa, hoppas ni haft en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alayna is wonderful!

Kleoptatra standen är så otroligt jävla vacker!

Vattnet kristallklart och bottnen är full med vackra stenar.



Självklart måste ni åka dit!

2009-07-09 @ 17:47:49
Postat av: Agnes

sv: jo jag har faktiskt varit där, otroligt vackert ställe :)

det blir garanterat dit vi åker!

2009-07-10 @ 00:02:39
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0