Liten jeansjacka hindrar inte mig!

I dag när jag var hos mamma hittade jag igen en gammal jeansjacka. Jag köpte den för många, många år sedan på en secondhandaffär i stockgolm, och hade tänkt slänga den eller nått, pågrund av att den är alldeles för liten.
Men så i dag så testade jag den bara för skojs skull. Och titta! Den är visseligen för liten, men rullar man upp ärmarna och har den öppen så är den ju skitnygg:

Jag som hade tänkt köpa en ny jeansjacka, kanske itne behöver det nu. Jag tycker att den är riktigt snygg iaf! Vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: emma

den var ju skitsnygg! Du ska defenitivt behålla den. åh en kort jeansjacka är så snyggt nu.

Om jag köper en mörk ska jag bleka den med klorin, satan vad fint det blir då.



du har en jättefin blogg agnes och du har hur fina kläder som helst!

2009-06-03 @ 19:42:25
URL: http://eemmagunnholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0