Måndag 29.06.09.

Hej allihopa.
I dag vare jobb igen. Men nu att städa toaletter och annat skoj på vallaskolan där massa barn kommer bo under storsjöcupen (JIPPPPIIIE).
I dag var det iaf väldigt slapp, men lagen har inte kommit än. Vi jobbade endast en och en halv timma. Riktigt skönt!
Vi kommer faktiskt ha riktigt bra arbetstider, först jobbar vi mellan 8-10 på morgonen och sen 6-8 på kvällen, men i morgon slipper vi morgonpasset.


Smidig som jag är så lyckades jag göra mig illa på första arbetsdan (lyckat):



: Jag skulle försöka öppna en dörr som hade någon slags spärr, och det slutade med att jag knäckte nageln och net började blöda under den. Skitäckligt... Ni kanske tycker att jag är lite mesig men det gjorde faktiskt skitont.

Efter jobbet stack jag in till stan med några och solade hela dagen vid vattnet. Nu blir det middag.
Har ni haft en bra dag?


Kommentarer
Postat av: emma

ajajaj! inte roligt att skada sitt lilla finger. fan vilka glassiga tider ni har, själv jobbar man 9 timmar i sträck. inte najs

2009-06-29 @ 17:51:05
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0