Onsdag 17.06.09.

Hej på er.
Min dag började med jobb. I dag var barnen jobbigare än tidigare. Vilket jag ej trodde var möjligt. Vissa av dom är jätte söta och lyssnar duktigt med andra slåss precis hela tiden..

I dag har jag legat hemma hela dagen i hopp om att bli lite friskare. Mamma kom hem med sushi till lunch:



Tyvär så kunde jag inte njuta till hundra procent av den goda maten, eftersom jag knappt känner någon smak. Men det var gott ändå!

Fy vad jag är less på att vara sjuk. Det är dock mysigt att jag blir lite ompysslad. Mamma gjorde god mat och köpte även hem chips och choklad.

I kväll tittade solen fram, så jag var bara tvungen at gå ut en stund. Så jag träffade några vänner på österäng som spelade brändboll. Annars har jag som sagt abra suttit inne hela dagen.

Nu ligger jag i soffan omringad av snorpapper, halstabletter och nässpray, kollar lite på So you think you can dance, och äter chips. Snart ska jag sova. Ha det bra.
(Det har föresten inte gått att blogga på hela dagen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0