Osmidig tjej och dålig kanlité...

...går väl inte så bra i hop.

Ni minns väl jeansen jag vann för några månader sen? De gråa Cheap monday-jaensen med hög midja!
Jag visste sen innan att det är dålig kvalité på både dom jeansen, men också de andra av samma märke.
Men i dag när jag skulle in på stan så skulle jag ta på mig jeansen, så drog jag i de fär flärparna (där man har skärp, om man nu har det). Så drog jag ett hål... Smidigt!



Jag har i alla fall lärt mig 2 saker av detta.
1. att det är väldigt dålig kvalité på dessa jeans.
2. att jag inte ska dra i flärparna när jag tar på mig byxorna i forstättningen.

Nu ska jag dra mig mot stan för att bli bjuden på en latte utav Hedda. Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0