Skit & shopping.

FAAAAAAN vad jag mår dåligt. Jag håller på att bli sjuk... IGEN. Och vilken dålig jävla (ursäkta) timing.
På fredag går jag ut 9an och då ska det självklart firas, och på lördag ska jag ha tjejmiddag med flickorna för att fira Sandra som fyller år, därefter ska vi ut.
SÅ varför blir jag sjuk NU?

Ikväll jag hos Hedda hela kvällen. Anna bjöd mig på pizza som vi tog med dit, sen blev det tv resten av kvällen. Jag började må lite dåligt, och Hedda var supergullig och gav mig några kurer som t.ex: te med massa honung, någon grej som man skulle gurgla i halsen, halstabletter & alvedon. Så gulligt av de båda två.


Trots allt detta så är jag ändå lite glad. I dag när jag var på stan så blev det shopping... ett par NYA SKOR fick följa med heeem!!




Jag visar dom i morgon för nu är jag supertrött och smått irriterad.
God natt.

(så passande att det råkade vara ett hjärta med ett utropstäcken på min sovtröja, eller hur!)

!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vill se skorna :D

2009-06-11 @ 11:47:47
URL: http://johannaeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0