Torsdag 11.06.09.

God morgon på er.
I morse vaknade jag upp med en nästan igentäppt hals. Men nu, en timma senare så kännr jag mig ganska pigg.

Nu väntar en jätte bra dag.
Snart ska jag till skolan. Då ska vi ha knytkalas med massa got fika och se på film. Därefter får vi välja om vi vill åka hem eller stanna kvar på skolan för att göra oss i ordning. För runt tvåtiden har vi nämligen en lunch/middag tillsammans med alla nior. Då blir det fina kläder och god mat. Vi ska även spela upp våra bidrag av låtarna vi skrivit. Så kommer ett bidrag röstas fram, som ska få spela på skolavslutningen.

Jag ska försöka ta så mycket bilder som möjligt under dagen. Jag är väl tillbaka någon gång i kväll skulle jag tro. Ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0