Dans outfits.

Nu har jag laddat upp bilderna. Jag valde att inte ta med en utav outfitsen, eftersom att den inte var helt klar. Men jag är ganska säker på att jag kommer visa den senare någon gång. Här har ni i alla fall 3 av 4 outfits:

OBS: för känsliga tittare, ursäkta de röda BH-banden och den bleka huden.



Denna är nog den jag gilar mest. En klänning i svart och vitt, som jag dessutom sytt själv. Den är svart på ena sidan och vit på andra sidan, man kan alltså ha den både svart och vit. Den är inte heller riktigt kar ännu, det sitter nålar, som ni kanske ser, längst ner på klänningen.
Denna klänning är till en jazz-dans till låten "better in times", med Leona Lewis.



Denna klädsel består utav en svart tubtop (eller ett svart linne, som jag tagit bort banden på. lackleggings och grön-glittriga tygbitar som ni ser. Denna ör inte heller klar ännu, tygbitarna sitter just nu uppe med säkerhetsnålar.
I dom här kläderna dansar jag också en jazz-dans till låten "pjanoo" med Eric Prydz.



Detta må vara den mest oseriösa outfiten av de alla. Leggings, vita sting ovanpå och en stor svart t-shirt som vi troligen ska klippa två stora hål över brösten, och ett vitt linne under.
Outfiten må vara konstigt och oserös, men så är dansen också. Detta är en street/jazz-dans till låten "Alla gillar brudar" med Ismen. ps: jag hade aldrig lagt ut en bild på mig i string om det inte vore så att jag hade leggings under, och ska ändå dansa inför hundratals människor i det.

Den sista outfiten som jag aldrig visade består utav: svarta hotpants, vitt linne och band i från hotpantsen hela vägen ner till fötterna och lika på motsatta armen. Den otfiten är till min disco.

Hoppas ni uppskattade dessa bilder. Själv tycker jag att det alltid är lika roligt att få sy, fixa, köpa danskläder :).

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den i mitten va as snygg!

2009-03-24 @ 09:41:44
URL: http://strumpiz.devote.se
Postat av: HeddaDolata

den första blev ju jätte fin:) <3

2009-03-24 @ 17:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0