En vecka utn mina tjejer.

Kunde inte låta bli att skriva ett sista inlägg innan vi lämnar landet.
Vi skulle som sagt ha spakväll i kväll. Men innan vi ägnade den tiden åt oss själva, så drog vi ut med några vänner till subway och tog en kaffe och snackade lite. Det känns faktiskt lite konstigt att lämna alla vänner, eller ja inte Josefin då. Men jag är så van att alltid umgås med mina tjejer, och detta lov är nog det nda lovet då vi alla reeser bort. Jag och Josefin åker till London, Anna åker till en Ö i Afrika, Hedda och Julia åker till Åre och Sandra till Norge. Dessa tjejer är de som jag alltd umgås med, och en vecka utan dom kommer kännas tomt, och hela två veckor utan Anna kommer vara jobbigt. Men å andra sidan är jag jätte glad över att jag kommmer få tilbringa massa tid med Josefin, det är verkligen efterlängtat. Hoppas att vi kommer ha lika roligt i London som vi hade i Milano, men det är jag säker på. Vart jag än är med Josefin, så är det alltd lika roligt. Hon är en underbar vän :)
Nu ska Josefin först och främst packa klart, sedan ska jag fixa hnnes naglar och efter det ska vi sova.
Ha det så bra här i sverige, god natt. ♥

Good bye Sweden and hello to England!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0