Lördag, 14 mars.

God morgon allihopa. Vill börja med att säga grattis till min klasskompis Erica, som fyller år i dag. Så grattis till dig och hoppas att du får en bra födelsedag :)

Gårkvällen var faktiskt riktigt rolig. Eller ja, tills jag började må illa i alla fall. Jag beslöt mig för att ta sista bussen hem, så jag var hemma drygt 11. Då mådde jag verkligen inte bra, så jag gick och la mig direkt. Hoppas att jag tog några fina bilder, har inte orkat kolla än.
Nu mår jag i alla fall bättre, lite trött bara. Jag har i alla fall fått i mig lite frukost, och nu halvligger jag i sängen med laptopen i knät och morris bredvid mig.


Lilla M.

Ha en bra dag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0