Noll.

Så ja, nu är jag hemma och har precis ätit en god middag tillsammans med min mamma.
I dag blev det som sagt fika på stan, och det blev även solning tillsammans med Josefin & Anna efter det.
Jag känner mig så pank just nu, jag har verkligen noll på kortet. Vilken tur jag ahr som har så snälla vänner. T.ex Anna, hon bjöd mig på te när vi fikade och Josefin bjöd på solningen, eller ja, vi solade tillsammans :)
Ni är för gulliga tjejer, och jag lovar att bjuda igen.



Nu ska jag snart gå ut och möta hedda och anna.
Ha en bra söndagkväll aliihopa.


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Åh.. solarie-himlen ^^ underbart!

2009-03-29 @ 23:51:12
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0