Nu så...

... Jag hann ju inte riktigt skriva klart de senaste inlägget, eftersom att jag fick springa i väg till en buss. Men nu är jag hemma igen efter en kväll i valla med vänner.

I dag efter skolan fick jag & Josefin skjuts av min pappa in till stan. Vi tittade först på tyger (ska berätta varför snart), sedan gick jag & Josefin till Tehuset, där vi träffade Julia för att fika. Så fika blev det!


Julia (som inte syns) och Josefin.


Mitt fika: Cheese cake med glass & Latte.



Tyget ja... Jag ska faktiskt sy en egen, personlig väska/fodral til min laptop. Den kommer att bli svart med några nitar på, men det är allt jag har kommit på en så länge, rästen kommer nog.

Nu ska jag försöka koncentrera mig i någon timma och skriva en bok-analys på boken "I taket lyser stjärnorna", som jag för övrigt tycker att ni ska läsa, om ni inte redan har sett filmen. Mycket bra bok!
Ha det bra så länge. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0