Söndag, 15 mars.

Finvädret håller i sig. Solen lyser och det är varmt och på isen kryllar det av folk som åker skidor, skridskor eller går. 
Jag och Josefin har precis ätit frukost, duschat och börjat gjort oss i ordning. Så snart ska vi ut och möta upp Hedda och Anna. Det blir helt klart en ute-dag i dag. Kanske sätta oss i badhusparken och varför inte köpa en glass? :)

Min & Josefins frukost. 



Svar på läsares fråga, som undrar hur mycket läsare jag har:
Det varierar väldigt, väldigt mycket. Tyvär så har jag mindre läsare än vad jag önskar att jag hade. Men en bra dag kan jag ha 150-200, och en sämre dag så ligger det strax under 100-100. Hoppas ni som läser min blogg, fortsätter att göra det :)

Ha en bra dag allihopa. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0