Annandagen.


Jag har sovit så gott hela natten. Och jag hade ställt väckarklockan på nio, men jag snoozade en timme och 20 minuter innan jag klev upp, det var riktigt skönt. 

I dag ska jag in med vänner på stan och kolla in rea'n. Jag hoppas på att hitta en ny väska, jag är fortfarande lite ledsen över att sveaväskan är slut. 

I dag är en sån dag, då Morris är ovanligt mysig. Han har sånna dagar. Både i går kväll och i morse var han så mysig. Och nu när det är vinter så är hans päls är tjockare och mycket mjukare. Myshund, synd att jag måste lämna honom hemma i dag. 

Nu  är det tre plusgrader ute. Ussch, jag  vill ha minus så att inte snön försvinner bort. Hoppas det blir kallare under dan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0