Bilder från i går kväll.


Mina snygga tjejer, Julia, Sandra Hedda & Anna.


Här ligger våra fina peket under Julias fina gran. 


Mina fina paket som jag fick utan flickorna. På de grå paketet fick jag även ett 
litet rim. 


Våran supergoda Chockladfondue, som vi gjorde på toblerone och grädde, 
mumms. 


Såklart vi hade mysig stämning med ljus. 


Den här bilden var kanske  inte den snyggste, men jag var bara tvungen att 
lägga upp den och försklara hur vi sov. Julia har ett normalstort rum, och 
hennes säng är 140cm bred, vi var fem tjejer som skulle sova där, hur skulle
 vi lösa detta. Och efter lite tänkande och stök så fick vi in tre madrasser. Men
 jag fattar inte riktigt hur det gick till. På bilden är Julias säng, och två 
madrasser, sen var det en madrass bakom också. Hehe vi klarar då allt!

Här var några bilder sen i går kväll. Jag tog massor av bilder, men orkar inte lägga upp alla. Hihi det är så roligt att fota med nya kameran. 

Jag kom hem från Julia för någon timma sen. Nu hade jag tänkt att packa mina saker, sen åka till mamma. I kväll kommer Julia, och efter Gossip Girl ska vi nog träffa dom andra. Men i kväll ska vi lägga oss tidigt, för i morgon ska jag, julia och hedda ta tåget 07.54 till sundsvall, där vi ska träffa anna och sandra, som åker bil.  Hela dagen ska spenderas på Birsta city och förhoppningsvis blir det lite shopping. 

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Fina bilder!

2008-12-29 @ 10:26:55
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0