God natt.

Här kommer mitt lilla "god natt-inlägg" 
Det blev en riktigt mysig kväll faktiskt. Det blev inte tv-spel, utan i dag blev det sing star faktiskt. Det var sjukt länge sedan jag sjöng det faktiskt. Men det var riktigt kul faktiskt, vi sjöng tills spelet började hacka, då blev det tv i stället. Till de blev det naturgodis, en marabou lakrits och päronsoda, måste ju få lyxa till i bland. Nu är jag iaf hemma igen, det känns jätte skönt att sitta i mitt nystädade rum, som nu är mycket trevligare. 

Julafton börjar närma sig, jag längtar jätte mycket. För mig är julen vädigt speciell, och jag funderar hela tiden på vad jag ska få för julklappar i år, min önskelista blev ovanligt lång faktiskt. Jag har t.ex änskat mig en digitalkamera, guitar hero, pengar osv. Vad har ni önskat er? 

Sov så gott på er, nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng i mitt nystädade rum, god natt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0