Hårvårdstips, lyx.

 
Jag fick en kommentar att jag ska ha fler skönhetstips. Så jag tänkte tipsa om detta Shampo och Balsam som jag använder. Det heter Catwalk Oatmeal & Honey, och är bra för de som har slitet hår. För mig som färgar, plattar och lockar håret då och då så är detta perfekt. Shampot är väldigt drygt och löddrar bra, och balsamet går att anväda både som vanligt balsam och som inpackning, då man lämnar i det i ca 5-10 minuter. Det återuppbygger, ger volym, vårdar, mjukgör, slätar ut och tillför glans och lugnar friss och flygighet. Det är bra för alla hårtyper, men fungerar bäst på naturligt till tjockt hår och det är ett mycket bra alternativ till kemiskt skadat hår, dvs till de som färgar och sliter håret. Ett plus är också att det luktar himelskt gott. Det går på ca 200 kr st, men det är verkligen värt priset enligt mig. För varför inte, lyxa till vardagen! 
En nackdel som jag måste nämna är att balsamet är i en mycket mindra flaska än vad shampot är i, för i alla fall jag använder nästan mer balsam än shampo, och just detta shampo är ju så drygt, det är nog den enda nackdelen tycker jag. Detta var ett litet hårvårdstips från mig, enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0