Min tisdag.

I morse ville jag inte kliva upp, min nya säng är så skön! Hur som helst, skolan var faktiskt rolig i dag, första lektionen satt jag bara vid datorn och försökte skriva på min novell, efter det bakade vi vaniljgifflar på hemkunskapen, dom vart jätte goda. Efter lunch hade jag och Josefin 6ornas idrott, det var faktiskt sjukt kul. Sen fick vi jobba med vad vi ville, sen slutade vi. Nu kom jag precis hem, när jag klev in i lägenheten blev jag lite smårädd faktiskt, för det stod en stor,stor snickare i vårat kök. Mamma hade berättat med jag hade glömt bort det. Så jag sa hej till han, sen gick jag och hämtade datorn och satte mig i min säng, skönt att vi har en laptop-kudde, det är värkligen skönt :) Nu måste jag plugga, men jag orkar egentligen inte för jag är skit hungrig (men vågar inte gå in i köket), men jag måste plugga. För jag ska skriva en novell tills i morgon, jag har knappt skrivit en sida, och så ska jag skriva en sammanfattning om Samer & romer tills på fredag, och så ska jag göra ett FN-jobb tills på fredag. Nu blir det hard work work.

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Här har de snöat hela dagen, tyvärr blir de mest blask och nu till kvällen lär de ju bli isgata..



Är också förkyld. Satt och svor på söndagens hockeymatch när mannen jämte mig satt nysandes och frustandes jämte mig. Och visst, nu är jag tokförkyld. Men så länge jag inte har feber kommer jag nog inte sjukskriva mig.



Va ska du göra ikväll då? Kram

2008-12-02 @ 18:28:43
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0