Mina julklappar.




Jag är verkligen nöjd med min julafton. Här är mina julklappar, som knappast kunde bli bättre.

♦ Två par jätte snygga skor.
♦ Skaljacka till bland annat skidåkning. 
♦ Chic, tidningen. (i julstrumpan)
♦ Underställ, till skidåkning och träning. 
♦ Canon 'Powershot E1', rosa digitalkamera. 
♦ Den söta filmen, The perfect man. (också i julstrumpan)
♦ Sex and the city-filmen. 
♦ Highlighter från make up store.
♦ Presentkort, H&M.
♦ Pengar. 
♦ Nivea, fuktkräm.
♦ Vitamin E Moisture Cream + Vitamin E face mist, från the body shop. 
♦ Singstar ABBA, som tyvär inte han komma, men jag får det på måndag. 
♦ Sött badskum, necessär och skrubbvantar med snobben. Hihi jag fick det av min farmor, jätte sött tycker jag. 
♦ Mysiga täcke-tofflor.
♦ Tumvantar, svart skin, mjuka innuti. 
 

Jag är verkligen jätte glad över alla de fina presenterna. Visst syns det att min favoritfärg är rosa? Det enda jag saknar är den rosa Svea-väskan från nelly, som faktiskt är slut. Det var tråkigt. 

Hoppas att ni har haft en minst lika bra julafton som jag har :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0