Fin present.

Hej! Kom hem från skolan för en stund sen, tog lite fika och nu blire plugg. Helt okej skoldag, jag ick en present som josefin hade köpt med sig från Indien, den här fina kashmirsjalen som jag har på mig på bilden, den är värkligen superfin, den är fin från båda hållen. Från ena sidan är ren rosa med guldiga detaljer, och på andra sidan är den guld med rosa detaljer :) Tack så mycket Josefin för den! - Egentligen ska jag dansa om 20 minuter, men jag skiter i den för jag måste skriva en bokrecension tills i morgon, och det jobbiga med den är att boken var tråkig och den ska vara på engelska, suck. men nu är Julia på väg hit, hon ska hjälpa mig lite :)

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Hej söt. Vilken fin sjal du har på dig!



Hur har din dag varit idag?

2008-11-24 @ 21:47:21
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0