Onsdag.

Har precis ätit en god middag med pappa. Innan det var jag på dans, men jag valde att bara kolla på i dag, fick lite ont i huvet. I dag har det varit en skön skoldag. Onsdagar är våran bästa dag tror jag, vi börjar 08.30, då har vi bild, sen har vi idrott, sen lunch sen svenska se slutar vi :) det är skönt. Nu ska jag till Valla med Josefin, där ska vi träffa bl.a Frida, my Londonpal ;). Så du ska jag byta kläder tänkte jag, sen halka i väg till bussen. Föresten, innan maten när jag var ute med Morris, så drog han till lite så jag halkade och landande skithårt på ryggen. Då blev jag först lite sur på han, men sen fick jag skuldkänslor och försökte se glad ut.

Kommentarer
Postat av: Petrich

vad kul med dans! :) älskar det!

2008-11-19 @ 20:01:49
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0