Twilight.

Vaknade precis upp hos Anna. Filmen var iaf hur bra som helst. Man blev helt besatt, kunde knappt sova. Jag blev så otroligt käääär i Edward. Han blev bara snyggare och snyggare ju längre filmen gick. Plus att han var så mystiskt och allt. Nej jag dör verkligen , måste nog läsa bäckerna, kan typ inte vänta på nästa film. Jag både skrattade, grät, hyperväntilerade och mådde illa (bara för att den avr så bra)under filmen. Jag kan knappt beskriva hur bra den var. Helt klart min nya favorit film. Kanske världens bästa film. Så nöjd över att jag såg den. Funderar till och med på att lägga ut 85kr igen och se den en gång till. ni måste se den, MÅSTE SE DEN!

Kommentarer
Postat av: elin

jag ska lätt se den!!! han som spelar edward är sjuuukt snygg, han är ju med i harry potter också. hahaha :) pusss ses imorn(måndag) va?

2008-11-23 @ 18:02:45
URL: http://elinols.blogg.se/
Postat av: Nadia

Måste se filmfan!!!

2008-11-24 @ 01:24:47
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0