Vinter, vinter.

Nu är hösten borta, och vintern har kommit. det är så sjukt halt ute. I dag halkade jag minst fem gånger, och det var bara på vägen till bussen. men jaja, man får väl vänja sig vid det. så är det bara. Ja, vad ska man säga om kvällen... Träffade mina vänner en stund och spelade kort och sånt i valla. Sen blev det som alla andra tisdagkvällar, framför tv'n och titta på Desperat Housewives. Som vanligt lika bra. Vad skulle jag göra utan mina tvserier. Jag följer iaf Prison break, Desperat housewiwes, greys anotomy och gossip girl. Följer ni också dom? Missar jag något blir jag tokig. Lite tråkigt bara att prison break är samtidigt som Boston teaparty, för jag och mina två vänner Anna och Sandra var med i publiken i förra avsnittet. Som tur är var Sandra så snäll och spelade in det :) Föresten, jag har upptäckt en ny yoghurt. Det är milkos nya yoghurt med kokossmak. Fast den kanske inte är ny, det vet jag inte. Men den var iaf jätte god. Prova den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0