Åre torsdag.

Vi började dagen med att städa ur lägenheten. Några timmar senare drog vi till Grädda Åre, ett mysigt café i Åre som min pappa har utställning på just nu. Där köpte vi gott fika och pratade skit och icke skit i några timmar (vi satt faktiskt där i bokstavligt talat några timmar). Jag fick även med mig bröd och kanelbullar hem till pappa.





: några utav pappas bilder.


När vi väl var klara, så var det inte mer än en timma tills vi skulle dra. Så därför tog vi en juice på Åre Bageri. En paga juice 2 dl, den kostade 26 kr. Ni hör ju hur dyrt det är? 26 kr för två deciliter juice, vilket rån!
Men gott var det.



Sedan for vi hem, men denna gång i bil. Mycket skönare.



Sammanfattning av åre-resan:

Det var ju tråkigt att det inte blev någon skidåkning, men jag måste säga att vi hade sjukt roligt än då :) Men vi är ju ganska lättroade trotts allt.

   
 

Inte så ofta jag bjuder på sånna här snygga bilder i bloggen. Så... en´joy helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0