Årets första jordgubbar.

Jordgubbar, är dom inte ljuvliga? Jag älskar i alla fall jordgubar.

I går kväll tog jag bussen in till stan tillsammans med Josefin, där mötte vi först upp Julia och sedan gick vi till hemköp. VI hade som jag sa, med oss filt för att sätta oss i badhusparken nere vid vattnet. Men vi tänkte köpa med oss något gott att ta med. Alla hade precis ätit middag och var ganska mätta, så det fanns ingenting vi var sugna på, tills vi hittade jordgubbarna. Självklart köpte vi jordgubbar, och till det köpte vi sprutgrädde, choklad och coca cola.

: VIsst ser det mumsigt ut?

Där efter gick vi ner till badhusparken och satte oss på filten. Hedda och Marcus kom även dit. Vi lyssnade på musik, åt, spelade kort och pratade.




Efter en stund bytte vi plats och Hedda och Marcus drog. Då hittade vi ett lite mer vindstilla ställe. Där efter kom Josefins pojkvän med vänner, vi satt kvar ett tag och spelade kort. Sedan blev det kvällskäk på kebabbaren.

Någon timma senare fick vi skjuts hem till Julia där vi sov hon och jag.


Mycket mysig kväll måste jag säga.



Kommentarer
Postat av: din beundrare

åååå mysigt, du är gölli agnes

2009-04-13 @ 13:52:36
Postat av: sandraaskonius

usch vad gott det såg ut !



gillar din blogg förresten:)

2009-04-14 @ 00:20:55
URL: http://sjea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0