Cut, cut...

låter det skrämmande?
Ni gissar nog på att jag har klippt mig? - Och det har jag så sant. Jag tänkte ringa och boka tid hos min frisör i morgon, men jag kunde inte vänta, mitt hår var slitet, så jag gjorde det helt enkelt själv. Håret är fortfarande blött, så jag vet inte riktigt hur det blir, men skulle det var katarofalt så låter jag självklart frisören snygga till det.
På första bilden så ser ni skillnaden på längden, ganska stor skillnad va? Och den andra bilden är på det avklippta håret.


Jag är skitnyfiken på att se hur det kommer bli. Hoppas jag kommer kunna sova, det gör lite ont i magen faktiskt.


Egentligen vill jag spara mitt hår så långt som det går, men jag var tvungen att ta bort en bit som sagt. Men nu ska jag låta det växa, växa, växa och blit långt och fint till sommaren :).

Detta var mitt sista inlägg för dagen. Hoppas ni har haft en bra vecka.



Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vill se bild!:)

sv: tack <3

2009-04-06 @ 09:37:40
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0