Fredag 17.04.09.

God morgon allesammans. Har ni sovit gott?
Själv så sov jag gott. Men jag blev väckt för ett tag sen och blev inte glad för det jag såg. DET SNÖAR... inte mycket, men att det snöar i huvudtaget, det är ju sjukt. I dag är det ett riktigt "april-väder". Man kan luras när man kollar ut, för det ser soligt ut, och skule kunna vara ganska skönt. Men när man går ut, känner man att det är kallt, det blåser och det snöar. Fy fy usch, vad jag hatar sånt här väder alltså.

I kväll har jag genrep med dansen. Är lite nervös med tanka på att jag inte har hunnit sy klart kläderna. Eller jag har haft tid, men jag har inte en fungerande symaskin, så det måste jag fixa så fort som möjligt.

I dag tror jag att jag ska åka in en sväng på stan med några vänner. Kanske ta en fika eller någonting.
Känner att jag är mycket på stan, men vad man annars göra i ett väder som detta?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0