Handlat med Josefin:

Jag är hemskt ledsen över det ovanligt dåliga uppdateringen. Men som jag sa tidigare så skulle jag spendera min dag åt att packa, städa osv. Vilket jag har gjort, förutom städningen. När jag hade packat ihop lite av sakerna så kunde jag inte sitta inne längre, så jag drog ut och solade tillsammans med några vänner.

Jag berättade ju att jag ska åka till fjällen i morgon med skolan. Och självklart har vi nu laddat upp inför resan.
Efter middagen tog jag första, bästa buss till valla för att handla tillsammans med Josefin.



Som ni ser har vi bara en massa gott med oss. Till middag ska vi äta fläskfilé, klyftpotatis och bea. Till lunch blir det nudlar m.m (klassiskt) och självklart har vi med oss godis, chips dricka osv...

Tyvär har jag hört att det kanske ska regna i morgon. Men jag ska hålla tummarna för att vi får jätte bra väder.
Jag kommer vara i från en dator tills på tisdag, så jag uppdaterar då.

Ni får ha det bra så länge.



Kommentarer
Postat av: Lii

HA DET BRA DU MED !

2009-04-28 @ 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0