Lady Gaga på yran!

En utav det bästa sakerna med att bo i Östersund är yran, Storsjöyran! För er som inte vet så är det en festival som äger rum  30 juli - 1 augusti mitt i östersund. Tivoli, marknader, öltält, resturanger och artisterna så klart.
För bara någon dag se så tänkte jag "vad kul det vore om en stor och bra artist som Lady Gaga skulle komma". Och i går fick jag reda på att hon ska komma.
Det kommer blir så sjukt roligt, jag kommer dansa som fan^.


Andra artister som är bokade än så länge är:

Amy Macdonald.
A Camp.
Ulf Lundell.
Thåström.
Lena & Orup.
Takida.
Timbuktu.
Tv On The Radio.
Sahara Hotnights.
Opeth.

Självklart kommer mer artister, men dessa kommer alldeles säkert.
Allt detta tänkande på yran får mig att tänka mer och mer på sommaren, kan knappt vänta....
Någon av er som ska på yran? :)



Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A ♥

Tack :)



Det ser ut att bli kul med mycket roliga artister :D

2009-04-02 @ 23:06:09
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A ♥

Tack :).



Nej det ska jag inte hehe, tyvärr. ;)

2009-04-03 @ 21:33:28
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0